Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   zamknij

Archiwum

Aktualności

Kryzys tematem głównym podczas Kongresu PR

z dnia 19.04.2017
20 i 21 kwietnia pracownicy branży public relations, rzecznicy prasowi z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawiciele firm i samorządów z całej Polski będą mieli wyjątkową okazję do zapoznania się z tajnikami kryzysu wizerunkowego.
W Rzeszowie podczas prelekcji praktycy PR podzielą się swoją wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trackie sytuacji kryzysowych.
 
Insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji opowie, jak z kryzysem w mediach radzi sobie służba mundurowa, która – podobnie jak branża ochrony zdrowia – jest wyjątkowo narażona na sytuacje kryzysowe. O kryzysie w komunikacji wewnętrznej odpowiedzą Iwona Walczak oraz Dominika Lenkowska-Piechocka z firmy Skanska S.A. Natomiast Magdalena Szulc z firmy UBER zaprezentuje uczestnikom Kongresu 5 technik radzenia sobie z negatywnym cyklem informacji. To tylko przykłady prelekcji, których szczegółową listę można znaleźć na internetowej stronie Kongresu.
 
Tradycyjnie w trakcie Kongresu Profesjonalistów Public Relations zorganizowane zostaną warsztaty praktyczne. Tym razem w trzech blokach tematycznych poruszone zostaną zagadnienia: symulacji sytuacji kryzysowych, danych w służbie reputacji oraz trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Ważnym elementem Kongresu będzie również debata oksfordzka, w której poruszony zostanie temat badań wpływu.
 
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
 
 
 

Nasi partnerzy

    

Nasi sponsorzy