8 sierpnia 2018

zdj. podkarpackie.pl

Prezentacja założeń, spotów i wizualizacji nowej kampanii informacyjno-promocyjnej województwa podkarpackiego pn. "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" była głównym celem odbywającej się dziś w podrzeszowskiej Jasionce konferencji.

W ramach kampanii promowane będą cztery specjalizacje, z których słynie Podkarpacie: Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia.

Inteligentne specjalizacje są z pewnością dużą szansą dla regionów ale też wielkim dla nich wyzwaniem. W konsekwencji stanowią prawdziwy test na pragmatyzm, kreatywność i determinację w prowadzeniu działań rozwojowych przez administrację publiczną, biznes oraz sektor nauki -mówi wiceminister inwestycji i rozwoju Adam Hamryszczak. Podczas swojego wystąpienia wiceszef resortu inwestycji i rozwoju podkreślił wagę promocji regionalnej w procesie budowania przewagi konkurencyjnej i promowania atrakcyjności Podkarpacia, nie tylko jako regionu turystycznego, ale także dynamicznie rozwijającego się gospodarczo.  

Kampania „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Koszt kampanii to 1,5 mln zł. Działania obejmą radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy, które pojawią się w aż 180 miejscach (m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i na autostradach). Akcja promocyjna potrwa do 30 listopada.

 

informacja prasowa