25 listopada 2021

Koniec roku to jeden z najgorętszych okresów sprzedażowych.

Black Friday/Czarny Piątek – listopadowe święto zakupowe już na stałe wpisało się w polski kalendarz. Wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, jednak polska wersja wypada mniej spektakularnie od amerykańskiej. Reklamy wizualnie kuszą klienta, ale rzeczywista promocja może okazać się inna – mówił w Radiu VIA dr Dariusz Tworzydło, ekonomista, ekspert z zakresu badań społecznych i public relations.

Nasz poranny gość powiedział, że klienci łatwo reagują na hasło promocja, ale chwytów marketingowych jest znacznie więcej.

Nasz poranny gość zwrócił uwagę na to, że czas wyprzedażowy tak naprawdę nie ograniczy się do piątku czy najbliższego weekendu, ale potrwa co najmniej do Świąt Bożego Narodzenia. Dlatego nie wato ulegać emocjom, a zakupy- jak radzi ekspert – robić ze sporządzoną wcześniej listą, po dokładnym porównaniu cen.

Małgorzata Oczoś-Błądzińska