29 marca 2021

Do kontaktów jest uruchomiona specjalna infolinia od numerem 17 788 99 00

W związku z rosnącą liczą zachorowań na covid-19 i wprowadzonymi nowymi obostrzeniami Urząd Miasta apeluje do mieszkańców, aby załatwiali swoje sprawy, jeżeli jest to tylko możliwe, przez internet lub telefonicznie, a jeżeli konieczne jest przyjście do urzędu, to pracownicy proszą o wcześniejsze umówienie się na konkretną godzinę.

Do kontaktów jest uruchomiona specjalna infolinia. Pod numerem 17 788 99 00 pracownicy Urzędu Miasta udzielą mieszkańcom wszystkich niezbędnych informacji, a także połączą z odpowiednim wydziałem lub jednostką.

Urzędnicy zachęcają także do kontaktów i umawiania wizyt w urzędzie bezpośrednio w poszczególnych wydziałach urzędu, aby nie dzwonić wyłącznie na infolinię. Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów i jednostek, opis tego jak wyglądają obecnie procedury załatwiania spraw w urzędzie, a także wykaz spraw, które można załatwić przez platformę e-PUAP jest dostępny pod adresem www.bip.rzeszow.pl

Iwona Kosztyła