Zakład Ubezpieczeń Społecznych zwraca się do swoich klientów z prośbą o ograniczenie wizyt w placówkach ZUS w całym kraju.W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej, wysłać maila lub skorzystać z portalu PUE ZUS.
– W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce,zwracamy się do klientów ZUS z prośbą o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach Zakładu.W przypadku potrzeby kontaktu można korzystać z informacji telefonicznej – numer tel. 22 560 16 00. Konsultanci są dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00. Można korzystać również z kontaktu mailowego. Adres e-mail do zapytań ogólnych cot@zus.pl
Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rzeszowie, celem ograniczenia liczby klientów na salach obsługi – organizuje w poniedziałek (16.03.2020), telefoniczne dyżury ekspertów:
– w sprawach zasiłków ( w tym dla rodziców, którzy korzystają z opieki na dzieckiem z racji zamknięcia żłobków i przedszkoli) – w godz. 9:30-11:00 – nr tel. 17 858 61 85
– dla przedsiębiorców w sprawach opłacania składek w związku z problemami finansowymi – w godz. 13:00-14:00 tel. 17 858 61 85
UWAGA!
W związku z istniejącym potencjalnym ryzkiem zakażenia koronawirusem oraz w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się zakażenia Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie wprowadza ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klienta.
• Do budynku i na Sale Obsługi Klientów wpuszczana będzie minimalna liczba osób
• Zachęcamy:
do składania dokumentów w wyznaczonych do tego celu skrzynkach znajdujących się przy wejściu do ZUS
kontaktowania się z ZUS za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych oraz Centrum Obsługi Telefonicznej: 22 560 16 00
• W poniedziałki skraca się czas obsługi klientów na Salach Obsługi do godz.15.00 – do odwołania.