17 kwietnia 2024

fot. Grzegorz Bukała, Urząd Miasta Rzeszowa

Nowoczesny system w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w galeriach handlowych poprawi ich efektywność i da jeszcze większy komfort mieszkańcom.

Urząd Miasta Rzeszowa uruchomił nowoczesny system, który usprawni pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa. Znajdują się one w Galeriach – Rzeszów, Nowy Świat, Plaza Rzeszów i Millenium Hall.

W Punktach Obsługi Mieszkańców można załatwić takie sprawy jak: wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system usprawni załatwianie urzędowych spraw w POP. Wdrożone zostało kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko zarządza przepływem klientów, ale również wspomaga ich obsługę na każdym etapie kontaktu z urzędem. Dzięki temu oczekiwanie na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie będzie krótsze.

Miasto uruchomiło stronę internetową: rezerwacje.erzeszow.pl. Na stronie znajduje się uproszczony formularz rezerwacji, który umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi.

Ci, którzy przyjdą do danego punktu „z marszu”, mogą pobrać bilet z biletomatu, sprawdzić stan kolejki nie tylko na ekranie monitora w punkcie, ale także na stronie erzeszow.pl. Nowy system priorytetowo traktuje także osoby z niepełnosprawnościami.

Żródło: UM Rzeszowa

Skip to content